خبرگزاری کار ایران

حسینی در دیدار با معتمدی زاده مطرح کرد:

برای کاهش مصرف برق باید از تمامی تریبون‌ها استفاده کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۵۲۹

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" سید نصیر حسینی" با بیان اینکه دشمن از هر راهی برای تحقق برنامه‌های خود بهره برده و می‌برد، اظهار داشت: در برخی اوقات شاهد توطئه‌های دشمنان برای تخریب تاسیسات برقی هستیم.

وی کار پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را یک کار جهادی دانست و خاطرنشان کرد؛ کارها باید به شکل تخصصی، دلسوزانه و متعهدانه انجام گیرد.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ارائه خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان تاکنون عالی بوده و ما باید از خدمات این شرکت تشکر کنیم.

حسینی، فرهنگ سازی برای مدیریت مصرف را یک ضرورت خواند و یادآورشد؛ باید از تمام تریبون ها جهت مدیریت مصرف برق استفاده های لازم را بُرد.

وی گفت: برای مدیریت مصرف برق بایستی هزینه های لازم صورت گرفته تا فشارهای وارده بر شبکه های برق کاسته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی تحریم های سختگیرانه علیه ایران، ادامه داد: در شرایط تحریم بایستی برنامه ریزی های لازم جهت مدیریت مصرف و جلوگیری از اسراف ها در بخش تولید و توزیع انرژی صورت گیرد.

حسینی با تاکید براینکه الگوی مصرف در کشور از پرمصرفی باید به کم مصرفی تغییر داده شود، اظهارداشت: برای این تغییر باید کارهای فرهنگی بسیاری انجام داد.

وی گفت: اصلاح شبکه های توزیع برق و حفاظت از آنها از دیگر رسالت های مجموعه کاری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر احمد باشد.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد اقدام به سرقت شبکه ها و تخریب تجهیزات می کنند، خاطرنشان کرد؛ ما از دستگاه قضایی می خواهیم با چنین افرادی برخورد قاطع قضایی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با تقدیر از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان، کار کردن برای مردم را یک خدمت ارزشمند خواند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تقدیر از همراهی ائمه جمعه و جماعات برای همراهی با این شرکت، اظهارداشت: این شرکت تلاش میکند خدمات خود را بنحو شایسته خدمت مشترکین ارائه دهد.

جمال معتمدی زاده گفت: بیش از ۱۲ هزار کیلومتر شبکه های برق در استان وجود دارد که اغلب این شبکه ها در مناطق سخت گذر و کوهستانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۲۶ پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد تومان در دهه فجر انقلاب در حوزه برق استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: از این تعداد پروژه، ۲۳ پروژه افتتاحی و سه پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حدود پنج روستا در ایام فجر نیز از نعمت برق پایدار خواهند شد، یادآورشد: تلاش خواهیم کرد تا پایان سالجاری برخی از شاخصه های عملکردی شرکت را ارتقا ببخشیم.

معتمدی زاده گفت: تغییر شبکه های سیمی به کابلی در استان طی دو سال آینده بطور کامل انجام خواهد گرفت و برنامه مدونی برای این تغییرات طراحی کرده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز