خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ساخت و ساز در اراضی کشاورزی قزوین ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۲۷۸

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: به منظور حفظ زمین های کشاورزی و پیشگیری از تخریب این اراضی هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی قزوین ممنوع است.

کیومرث فدایی‌فر در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: با هدف حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی و پیشگیری از تخریب این اراضی به عنوان سرمایه های ارزشمند ملی، شهرداری قزوین از هرگونه عملیات ساخت و ساز در این اراضی جلوگیری کرده و پس از اخذ حکم قضایی نسبت به تخریب آنها اقدام خواهد کرد.

سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری تصریح کرد: مطابق قانون هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مسکونی و یا تجاری ممنوع است و مالکان این اراضی باید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تغییر کاربری و یا اخذ مجوز تغییر اراضی خود به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قزوین مراجعه کنند.

فدایی فر افزود: شهرداری قزوین آمادگی دارد تا در صورتی که مالکان این اراضی موافقت تغییر کاربری اراضی خود را از مراجع مربوطه دریافت کنند با صدور پروانه ساخت ، مجوز ساخت در آن اراضی را صادر کند.

وی یادآور شد: از سال 1398 تاکنون 102 رای تخریب ساخت و سازها در حریم شهر قزوین از سوی مرجع قضایی صادر و از سوی شهرداری قزوین به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز