خبرگزاری کار ایران

معتمدیان مطرح کرد؛

ضرورت حذف مدارس کانکسی خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۷۲۹

استاندار خراسان رضوی گفت: امیدواریم با حمایت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور، بتوانیم جشن حذف مدارس کانکسی را در سطح استان تا پایان سال ۱۴۰۰ برگزار کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان در آئین افتتاح متمرکز ۷۴ پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش در مشهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: به رغم همه تلاش‌های انجام گرفته در قالب نهضت مدرسه سازی در استان، در این زمینه تا نقطه مطلوب هنوز فاصله زیادی داریم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به محدودیت‌های اعتباری دولت گفت: برای تامین این سرانه آموزشی به یک مدل مشارکتی و ویژه نیاز است تا بتوانیم علاوه بر تغییر شرایط حاشیه شهر مشهد از نظر برخورداری از فضاهای آموزشی، شاهد یک جهش جدی در اقدامات روبنایی باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۷۰۰ پروژه آموزشی در سطح استان فعال است، افزود: ۱۲۲ پروژه در این زمینه راکد هستند که با تسریع در روند تکمیل، می‌توانیم شاهد بهره‌برداری از آن‌ها باشیم.

معتمدیان با اشاره به وجود ۱۷۰ مدرسه کانکسی در استان، بیان کرد: امیدواریم با حمایت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور بتوانیم جشن حذف مدارس کانکسی را تا پایان سال ۱۴۰۰ در سطح استان برگزار کنیم.

استاندار خراسان رضوی بر استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس به عنوان یک دغدغه مهم تاکید کرد و افزود: ۱۴ هزار کلاس در استان نیاز به استانداردسازی گرمایشی دارند.

وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم گفت: سیاست دولت توسعه فضاهای آموزشی است، در همین راستا اعتبارات سازمان نوسازی مدارس بیش از ۴ برابر شده است.

محسن حاجی میرزایی افزود: منشا همه نابرابری‌ها نابرابری در برخورداری از فضاهای آموزشی است که باید این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز