خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان:

قرارگیری۷ شهرستان استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی /اعمال محدودیت های کرونایی در زنجان همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۵۸۰

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان، گفت: در حال حاضر 7 شهرستان در استان زنجان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمود زمانی با اعلام این خبر، گفت: در حال حاضر 6 شهرستان ایجرود، خدابنده، ماهنشان و سلطانیه، زنجان، طارم و خرم‌دره در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته و تنها شهر ابهر دارای وضعیت نارنجی است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان، با بیان اینکه قرار گرفتن در وضعیت زرد و نارنجی به معنای اتمام محدودیت‌‌ها نیست، افزود: محدودیت‌های کرونایی همچون هفته گذشته در استان زنجان اعمال می‌شود.

دبیر ستاد کرونای استان زنجان خطرنشان کرد: محدودیت تردد از 9 شب تا 4 صبح به قوت خود باقی مانده و تردد خودروهای غیربومی در شهرهای استان زنجان نیز ممنوع است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان یادآورشد: در شهرهای دارای وضعیت زرد نیز بر اساس دستورالعمل ستاد کرونای استان زنجان، برگزاری هر نوع مراسم آیینی و مذهبی ممنوع است.

زمانی با بیان اینکه در حال حاضر حوزه آموزش، مدارس و  دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و خصوصی حوزه‌های علمیه تعطیل است، افزود: برگزاری مراسم‌های آیینی و مذهبی نیز در استان زنجان تعطیل است.

او در پایان اعمال محدودیت ها در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد یکسان بوده و محدودیت تردد درون شهرهای استان زنجان به قوت خود باقی بوده و در صورت تخلف، اعمال قانون می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز