خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

بیش از ۳ هزار قزوینی در طرح ملی مسکن تایید شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۸۵۰

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ۳ هزار و ۱۱۲ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین تایید نهایی شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ابراهیم مبارک قدم اظهار کرد: از ۴ هزار و ۷۰۲ متقاضی حائز شرایط برای طرح اقدام ملی مسکن، ۳ هزار و ۱۱۲ نفر تایید نهایی شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: تعداد متقاضیانی که وجه خود را واریز کرده اند هزار و ۳۶۹ نفر و مجموع مبلغ واریزی متقاضیان بالغ بر پنجاه میلیارد تومان است.

مبارک قدم ادامه داد: تاکنون ۵ هزار و ۹۴ قطعه زمین توسط این اداره کل در استان تامین و دو هزار و ۱۰۹ قطعه زمین نیز واگذار شده است.

به گفته وی، تاکنون وضعیت ۵۰ درصد متقاضیان استان پالایش شده و امیدواریم با توجه به واگذاری موضوع تکمیل پرونده و پالایش متقاضیان به سازمان نظام مهندسی، هر چه سریعتر مابقی افراد هم تعیین تکلیف شوند.

این مسئول در پایان بیان کرد: امکان استفاده از ظرفیت شهر‌های همجوار در شهر‌های فاقد زمین مناسب از جمله قزوین، محمدیه، بیدستان، شریفیه و الوند برای طرح اقدام ملی مسکن در مهرگان و همچنین آماده سازی ۲۵۰ هکتاری توسعه ضلع غرب ناحیه شهری مهرگان مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز