خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

2 میلیارد تومان اعتبار برای تخت‌های روانپزشکی نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۷۰۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: احداث مجموعه روانپزشکی در استان مرکزی و افزایش تخت‌های آن 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا در نهایت یک بخش کارآمد و کامل فعال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد جمالیان افزود: مکان سابق دانشکده دندانپزشکی، بیمارستان هاشمی قدیم است که با انتقال این دانشکده از این ساختمان، مکان این بیمارستان قدیمی به تخت های روانپزشکی استان اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان برای احداث تخت های روانپزشکی به دنبال منابع است و امیدواریم که در اوایل سال آینده با دریافت منابع، تعداد تخت‌های روانپزشکی استان از ۵۶ تخت فعلی با افزایش ۴۶ تخت دیگر، به تعداد ۱۰۰ تخت برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با اشاره به پروژه های عمرانی در دست احداث حوزه بهداشت و درمان استان، اظهار داشت: در حال حاضر بیمارستان سوانح و سوختگی استان با ۳۶ تخت و بخش ICU و ICU سوختگی در حال احداث است که پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

بیمارستان زنان که جایگزین بیمارستان طالقانی خواهد شد نیز با ۹۶ تخت بستری، پروژه عمرانی دیگر دانشگاه علوم پزشکی است که تاکنون ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و وزارت بهداشت نیز قول مساعد جهت تأمین اعتبار و بودجه آن را داده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز