خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

اجرای بیش از ٢٠٠ عدد نیوجرسی مفصلی در نقاط حادثه خیز بزرگراه نیشابور- سبزوار

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۰۷۲

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور از اجرای ٢٢٢ عدد نیوجرسی مفصلی در نقاط حادثه خیز بزرگراه نیشابور- سبزوار خبر داد.

مجیدمفیدی فر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از نیشابور در خصوص این خبر گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای عملیات نصب ٢٢٢ عدد نیوجرسی‌ مفصلی، ١۴٣ عدد گاردریل دو موج و ٢۴ عدد گاردریل سه موج در بزرگراه نیشابور- سبزوار در نقاط مستعد حادثه اجرا و نصب شده است. 

او هزینه اجرای این پروژه را مبلغی بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به طول ۴ متری و وزن بالغ بر ٣ هزار و ٨٠٠ کیلوگرمی این نوع از نیوجرسی ها و هم‌چنین اتصال طولی آن‌ها که توسط مفصل‌های تعبیه شده در دو سوی قطعات است، مانع از خروج خودرو به هنگام انحراف از باند سواره رو می‌شود.

مفیدی فر در پایان با اشاره به دو موضوع، رفع نقاط حادثه خیز و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده ها خاطر نشان کرد: امیدواریم با استقرار نیوجرسی‌های مفصلی در بزرگراه نیشابور- سبزوار و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نکات ایمنی در هنگام رانندگی از طرف رانندگان، مسافرین و زائرین آقا علی ابن موسی الرضا( ع) در هنگام رانندگی شاهد تردد ایمن و بدون حادثه ناشی از تلفات جاده ای در این محور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز