خبرگزاری کار ایران

توزیع 23 هزار بسته معیشتی در چهارمین رزمایش ستاد اجرایی فرمان امام در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۹۰۷

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در استان البرز گفت: 23 هزار بسته معیشتی در چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه، توزیع شد و تا زمانی که زندگی مردم تحت تاثیر ویروس منحوس کرونا، متضرر شود، هر 45 روز، یک مرحله این رزمایش اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز ، محمدمهدی پورسلیمانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه شامل 23 هزار بسته که اغلب متشکل از مایحتاج خوراکی است در استان البرز توزیع خواهد شد.

وی افزود: مقرر شد در شهرستان‌ها، قرارگاهی راه اندازی شود که مسئولیت بسته بندی مواد غذایی را به شکل مستقل، انجام داده و با کمک نیروهای جهادی توزیع کنند.

پورسلیمانی با تاکید بر تمرکز زدایی ارسال کمک ها در راستای تسریع این امر، اظهار کرد: همایش احسان و سلامت نیز در پیش است و شامل اهداء 29هزار بسته سلامت همچون ژل بهداشتی و ماسک خواهد بود که قبل از سال آینده انجام می شود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در استان البرز، گفت: هر قرارگاه با محوریت امام جمعه شهرستان در سطح استان تشکیل شده و تعدادی از پرسنل اداری و نیروهای نظامی و انتظامی سپاه و بسیج نیز حضور فعال دارند و با ساماندهی گروه های جهادی، بسته ها توزیع می شود.

پورسلیمانی در چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه گفت: مقرر شده تا زمانی که زندگی مردم تحت تاثیر ویروس منحوس کرونا، متضرر شود، هر ۴۵ روز، یک مرحله رزمایش اجرا شود و در حوزه سلامت و معیشتی نیز این کمک‌ها اضافه خواهد شد.

احداث مسکن ملی نیازمند تعامل مدیران

وی در ادامه با اشاره به اقدام استانی مسکن ملی در ستاد اجرایی فرمان امام، گفت: در این ارتباط، زمینی به ارزش ۴۸۰ میلیارد تومان با اعتبار مستقیم ستاد به مرحله کلنگ زنی احداث ۴۰۰ واحد مسکونی در شهرستان فردیس رسید که با همکاری مدیریت شهری می توان مراحل بعدی ساخت و ساز را دنبال کرد.

این مدیر استانی افزود: در منطقه حسن آباد، باید هزار و ۳۰۰ واحد، ساخته شود که زمین آن از طریق راه و شهرسازی تامین شده. همچنین در شهر جدید هشتگرد نیز قرار است هزار واحد برای نیازمندان، ساخته شود.

پورسلیمانی در ارتباط با چگونگی واگذاری این واحدها به محرومین گفت: این خدمات در قالب اقدام ملی مسکن و از طریق راه و شهرسازی انجام می شود. بخشی از هزینه ها، آورده های مردم است که باید در واریز اولیه مبلغ ۴۰ میلیون تومان واریز شود و بخشی از طریق تسهیلات بانکی پرداخت می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز