خبرگزاری کار ایران

مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین:

تیم والیبال شهرداری قزوین از دستیابی به نشان برنز لیگ برتر بازماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۹۱۱

مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: تیم والیبال شهرداری قزوین به رغم درخشش در سوپر لیگ جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور از دستیابی به نشان برنز این رقابت‌ها بازماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدابراهیم عصارزاده اظهار کرد: تیم والیبال جوانان شهرداری قزوین در خارج از خانه برای رسیدن به مقام سوم این رقابت‌ها مقابل لبنیات هراز آمل  صف آرایی کرد.

مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین اضافه کرد: بازیکنان تیم شهرداری قزوین در مرحله پلی‌آف لیگ برتر جوانان با شگفتی سازی به جمع چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافته بودند و دستیابی آنها به نشان برنز این رقابت‌ها هم دور از انتظار نبود.

عصارزاده افزود: نماینده قزوین به رغم تمامی شایستگی‌ها و توانمندی‌ها مقابل حریف آملی سه بر صفر شکست خورد و به عنوان چهارم مسابقات لیگ برتر جوانان کشور بسنده کرد.

او بیان کرد: جوانان قزوین با کسب این رتبه، بالاتر از تیم‌های مدعی شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، متین ورامین، سپاهان اصفهان و شهداب یزد قرار گرفتند و توانستند بار دیگر استعدادهای جوانان قزوینی را به نمایش بگذارند.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران در رده سنی جوانان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ۲۹ آذرماه در بندر انزلی آغاز شده بود و به مدت هفت روز به صورت متمرکز در مجموعه فرهنگی و ورزشی وزارت کار پیگیری شد.

در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران در رده سنی جوانان ۱۴ تیم حضور یافته‌ بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز