خبرگزاری کار ایران

در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور؛

تیم بسکتبال شهرداری قزوین به رده دوم جدول صعود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۶۶۸

تیم بسکتبال شهرداری قزوین در لیگ برتر مسابقات باشگاه‌های مردان کشور، چهارمین پیروزی خود را ثبت کرد و به رده دوم جدول لیگ گروه الف صعود کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال ۱۶ تیم حضور دارند که در ۲ گروه هشت تیمی به صورت نیمه متمرکز در تهران با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

نماینده قزوین در این رقابت‌ها در گروه الف با تیم‌های شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی مشهد، آفتاب زاگرس اهواز و صنعت مس رفسنجان هم گروه است.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های مردان کشور از ۱۵ آبان‌ماه آغاز شده و هم اینک جدال سختی میان تیم‌های مدعی و صدرنشین با تیم‌های دیگر برای راهیابی به جمع هشت تیم برتر شکل گرفته است.

نماینده قزوین تاکنون در رقابت‌ با تیم‌های گروه الف این مسابقات، عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته و توانسته است صدرنشینی یا رده‌های برتر لیگ را از آن خود کند.

تیم شورا و شهرداری قزوین در آخرین دیدار خود در هفته ششم این مسابقات مقابل خانه بسکتبال خوزستان با نتیجه ۹۲ بر ۶۵ به برتری رسید تا چهارمین پیروزی بسکتبالیست‌های شهرداری در لیگ برتر ثبت شود.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین با این نتیجه هم اینک ۱۰ امتیاز را در کارنامه خود ثبت کرده و توانسته است با یک پله صعود در جدول در رده دوم گروه الف قرار گیرد.

نماینده قزوین در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال مردان ۱۸ دی ماه مقابل اکسون تهران قرار می‌گیرد و در صورت کسب پیروزی با صدرنشینی به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز