خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح کرد:

هشدار نسبت به شیوع دوباره کرونا با رفع برخی محدودیت‌ها/ ادارات باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۸۶۸

رئیس‌دانشگاه علوم پزشکی‌ یاسوج ضمن هشدار نسبت به احتمال شیوع دوباره کرونا با رفع برخی محدودیت ها گفت: در شبانه روز گذشته دو بیمار مبتلا به کرونای دیگر در استان کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند و به این ترتیب شمار قربانیان کرونای استان به 396 نفر رسید.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "پرویز یزدان پناه " افزود: هم اکنون 81 بیمار مبتلای قطعی در بیمارستان های مرجع کرونای استان بستری هستند که از این تعداد 18 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند و خوشبختانه دیروز مورد بستری جدید کرونایی در بیمارستان های استان وجود نداشته است.

وی تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد را تاکنون ۲۰ هزار و ۸۱۴ مورد عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از 199 پاسخ نمونه‌های دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج که شامل تست‌های pcr و سریع بودند حدود ٢٦ درصد نمونه‌ها مثبت و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه ، گچساران و چرام هستند.

یزدان پناه  افزود: با رفع برخی از محدودیت ها شاهد افزایش قابل توجهی از ترددها در سطح شهر هستیم که این خود هشدار دهنده است و احتمال افزایش شیوع بیماری را در پی دارد.

وی‌گفت: صنوف، بانک‌ها و ادارات باید در رعایت پروتکل‌ها توجه بیشتری داشته باشند و چنانچه  دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با بازرسی و نظارت های صورت گرفته، هرگونه تخلف در صنوف، ادارات و بانک ها منجر به پلمپ آنها برای مدت مشخصی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز