خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبرداد:

افزایش ۱۰۰ هکتار به مساحت شهرک صنعتی کاسپین

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۶۶۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از افزایش ۱۰۰ هکتار به مساحت شهرک کاسپین یک از سال گذشته تاکنون جهت کمک به رشد سرمایه گذاری صنعتی در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر اظهار کرد: این اراضی در قالب فاز چهارم شهرک صنعتی کاسپین به مساحت این شهرک افزوده شده و پس از آماده سازی و ایجاد زیرساخت در حال واگذاری به سرمایه گذاران متقاضی ایجاد واحدهای تولیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: با توجه به اینکه شهرک صنعتی کاسپین یک به دلیل نزدیکی به تهران و خط آهن سراسری و قرار گیری در کنار آزادراه و برخورداری از زیرساخت های مناسب از شهرک های پرتقاضای کشور برای سرمایه گذاری به شمار می رود، توسعه ۳۰۰ هکتاری آن در دستورکار قرار گرفته است.

خانپور با بیان اینکه پس از واگذاری اراضی طرح توسعه یاد شده اجرای فاز پنجم شهرک کاسپین در دستور کار قرار می گیرد،گفت: طرح توسعه ۳۰۰ هکتاری شهرک صنعتی کاسپین با حمایت و همکاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و با انتقال و الحاق اراضی شرقی این شهرک که مربوط به تامین اجتماعی است، طی امسال و سال آینده اجرایی می شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر حدود ۲۲۰ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۸ هزار میلیارد ریالی و اشتغالزایی برای نزدیک به ۱۰ هزار نفر در شهرک صنعتی کاسپین که در شهرستان آبیک و در حاشیه آزادراه قزوین-کرج قرار دارد،  دارای پروانه بهره برداری هستند.

این مسئول، تحقق شعار جهش تولید را در گرو رشد سرمایه گذاری دانست و بیان کرد: با توسعه شهرک های صنعتی پرتقاضا، می توان سرمایه گذاری های صنعتی در کشور را افزایش داد و به این ترتیب شاهد افزایش ساخت و ساز واحدهای تولیدی و رونق و جهش تولید داخلی بود.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حدود یک هزار واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز