خبرگزاری کار ایران

نماینده البرز در مجلس:

افزایش آسیب‌های اجتماعی با همجواری کمپ ماده ۱۶ و مسکن مهر ماهدشت/ هر سه نماینده استان پیگیر تغییر لایحه بودجه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۱۰۳

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در ارتباط با لایحه بودجه ۱۴۰۰ و لزوم افزایش بودجه استان البرز گفت: پیش از این لازم بود سازمان مدیریت برنامه و بودجه، برآورد دقیقی از نیازهای استان انجام می‌داد که متاسفانه به درستی دنبال نشد لذا مشکل لایحه از چکش کاری گذشته و نیازمند زدن پُتک است و این موضوع در سطح ملی و استانی باید تغییر اساسی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی عسگری در حاشیه بازدید از سایت حلقه دره، مسکن مهر، نهر سیاه جوی و کمپ ماده ۱۶ واقع در ماهدشت کرج که با همراهی شهبازی استاندار البرز و عباسی دیگر نماینده مردم البرز در کرج انجام شد، با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای کاهش مشکلات ساکنین این منطقه اظهار داشت: ‌طی ۵ ماه گذشته، تیمی در حوزه جغرافیای پیشرفت، تشکیل شد که جزئیات هر منطقه را احصاء کند و نتایج آن از دستگاه‌های مربوطه پیگیری می شود.

وی با عنوان اینکه بازدید امروز در راستای پیگیری مشکلات منطقه ماهدشت صورت گرفته است، افزود: بخشی از خدمات مدیریت شهری با جمع آوری نخاله و ساخت و ساز معابر ارائه شده است و دیگر مشکلات ساکنین از جمله احداث کلانتری، سرانه های آموزشی و فضای سبز نیازمند حمایت استانی است.

عسگری به احداث کمپ ماده ۱۶ به عنوان یکی از اعتراضات مردمی اشاره و تصریح کرد: نزدیکی و همجواری این مکان با مجتمع مسکن مهر و بافت مسکونی این منطقه، منجربه تشدید آسیب های اجتماعی خواهد شد لذا نیازمند تأمل در پیشرفت احداث این کمپ است.

وی در ارتباط با لایحه بودجه ۱۴۰۰ و افزایش بودجه استان البرز گفت: پیش از این لازم بود سازمان مدیریت، برآورد دقیقی از نیازهای استان انجام می‌داد که متاسفانه به درستی دنبال نشد لذا مشکل لایحه از چکش کاری گذشته و نیازمند پُتک است و این موضوع در سطح ملی و استانی باید تغییر اساسی کند.

وی به تخصیص بودجه متناسب با جمعیت و سرانه ها اشاره کرد و گفت: نقش این دو در تعیین بودجه مهم است و البرز از نظر سرانه رتبه آخر است درحالیکه بالغ بر ۳ میلیون جمعیت دارد بنابراین بودجه باید عادلانه توزیع شود و هر سه نماینده پیگیر این موضوع هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز