خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد:

تداوم سیر نزولی ابتلا به کرونا در اردبیل / 27 نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۷۱۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری 34 نفر به دلیل ابتلا به کرونا و فوت 4 نفر در شبانه روز گذشته در استان اردبیل خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، شهرام حبیب‌زاده در تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: در شبانه روز گذشته 34 نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

او از ترخیص 27 نفر با بهبودی نسبی خبر داد و گفت: هم اکنون شهرهای اردبیل، پارس آباد، بیله سوار، مشگین‌شهر، خلخال، نیر در وضعیت نارنجی و شهرهای گرمی، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس‌دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: در حال حاضر تعداد 299 نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

حبیب‌زاده ادامه داد: در حال حاضر 72 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 4 نفر فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا از مراکز درمانی استان گزارش شده است.

رئیس‌ دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در تشریح آمار مبتلایان به کرونا طی 24 ساعت گذشته به تفکیک شهرستان‌ها عنوان کرد: از 34 مورد بستری ناشی از ابتلا به کرونا در استان، 21 نفر از اردبیل، 5 نفر پارس آباد، 4 نفر مشگین شهر و 4 نفر از خلخال گزارش شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز