خبرگزاری کار ایران

اتوبان تبریز-سهند زیر بار وعده‌ها؛

پاییز امسال هم آمد و رفت اما وزیر نیامد /خلف وعده همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۳۶۰

مجری طرح و سرمایه گذار اتوبان تبریز سهند از تعویق مجدد افتتاح این پروژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،اسماعیل برزگر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: پروژه آماده بهره برداری بوده و منوط به سفر وزیر راه و شهرسازی است  که امیدواریم هفته بعد  این اتوبان حتما افتتاح شود.

وی ادامه داد: پروژه 20 کیلومتر و در مسیر پروژه کوهستانی است و ابنیه های خاصی دارد. مدت قرار داد این پروژه 21 ماه بوده ولی بودجه، اساس مهمی برای تکمیل آن بود.

برزگر بیان داشت: نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی هر چند کم اما پیگیر این پروژه بودند و از وزیر راه و شهرسازی تشکر ویژه ای داریم که پیگیر این موضوع هستند.

وی اظهار داشت: نکات ایمنی و حفاظت و استانداردها در این آزادراه رعایت شده و عده ای نسبت به آن هجمه وارد نکنند، و بابت تاخیر در افتتاح، از مردم عذر خواهی کرده و قول می دهیم در چند روز آینده این مسیر افتتاح شود و زیر بار ترافیک برود.

وی با بیان اینکه در این پروژه 300 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده ایم، گفت: هر دوربین برای تعبیه در مسیر، 5میلیارد تومان هزینه می خواهد که از الزامات این پروژه است  و برای تکمیل اینها 100 میلیارد تومان نیاز است.

 پروژه تبریز-سهند در سال 87 و در دولت نهم کلنگ‌زنی شد تا بار ترافیکی تبریز_آذرشهر را کاهش دهد اما تا به امروز به اتمام نرسیده و به جای کاهش ترافیک تبریز_آذرشهر باعث افزایش قیمت مسکن مهر در شهر جدید سهند شده است. این پروژه یکی از پروژه‌های عمرانی استان است که در سالهای اخیر بارها و بارها وعده افتتاح آن داده شده اما بازهم افتتاح آن به تاخیر افتاده است.

سال 93 بود که عباس آخوندی با بازدید از این اتوبان وعده داد که تا پایان سال 94 این پروژه تکمیل خواهد شد اما در سال 94 رئیس جمهور در سفر به تبریز از پایان این اتوبان تا پایان 95 خبر داد، وعده‌ای که هیچگاه محقق نشد تا سال  به 99 رسید.

استاندار آذربایجان شرقی، در دهم دی ماه سال 98 در حاشیه کلنگ زنی ایستگاه قطار خاوران گفت:هر هفته از اتوبان تبریز ـ سهند بازدید دارم و به صورت جدی پیگیر هستیم و اگر تا ۶ ماه آینده این اتوبان تمام نشود، کارشکنان را به مردم معرفی می‌کنم. البته در ابتدای امسال استاندار آذربایجان‌شرقی وعده داده بود که تا پایان شهریور 99 اتوبان تبریز_سهند افتتاح شود اما پورمحمدی در سوم شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه این زمان را تمدید کرد و قول داد که تا پایان ماه صفر این اتوبان تکمیل خواهد شد.

در این بین معاون استاندار آذربایجان شرقی نیز هفته گذشته 26 آذرماه را زمان قطعی افتتاح اتوبان تبریز-سهند اعلام کرده بود که این بار توسط برزگر مٌهر تمدید خورد. حال 26 آذرماه هم آمد و رفت و مشخص نیست این پروژه تاکی زیر بار وعده ها خواهد بود.

آنچه مسلم است  این امر باعث سلب اعتماد عمومی مردم شده و باعث شده مردم دیگر اعتمادی به مسئولان نداشته باشند،امیدواریم در آینده‌ ای نزدیک با هوشیاری مسئولان  این پروژه افتتاح شده و در اختیار مردم شریف قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز