خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز خبر داد:

اتصال ۲۷ روستای البرز به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت موبایل / دو صدم درصد جمعیت استان فاقد پوشش تلفن همراه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۳۵۵

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز با اشاره به اتصال ۲۷ روستای البرز به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت موبایل، گفت: تنها دو صدم درصد جمعیت استان فاقد پوشش تلفن همراه هستند که تا پایان‌سال و بهره‌گیری از بودجه دولتی از این‌خدمات بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا از البرز، سودابه رادفرد با اشاره به تاکیدات جدی وزیر ارتباطات در خصوص عدالت ارتباطی و پوشش روستایی و با توجه به نیاز حداکثری مردم به اینترنت بویژه دانش آموزان و معلمان در خصوص اقدامات صورت گرفته در این حوزه در جمع خبرنگاران گفت: ظرف سه ماه گذشته ۲۷ روستای ابهرک-اسفاران-اسکان-امیرنان-انگه-اوچان-اهوارک-ایپک- بریان چال- جارو- خوران- خورانک- دروان- دیزان- سنج- سیبستان- سی رود- شلنک- عرب اباد- قره ترپاق- کوجیران- کش- گته ده- مهران- میر- نشت رود- همگی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت موبایل متصل شدند.

وی افزود: برای این ارتقا وضعیت، سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیون ریال توسط اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و بودجه دولتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شد. 

رادفرد ادامه داد: در حال حاضر تنها دو صدم درصد جمعیت استان یعنی حدود ۸۰۰ نفر فاقد پوشش اینترنت پرسرعت موبایل هستند و این جمعیت ساکنین ۶ روستای تکیه اغشت، قوزلو، گسیل، کهنه‌ده، وارنگه رود و وامکوه هستند که تا پایان سال و بهره گیری از بودجه دولتی از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز