خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان اعلام کرد:

رونمایی از چهارخدمت جدید در اجرای طرح 3070

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۵۱۵

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان از غیر حضوری شدن 4 خدمت جدید از جمله پرداخت حق بیمه و احتساب دوران خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمه افراد و همچنین پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا در هفته ششم اجرای طرح 3070 خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عباس اکبری با ارائه توضیحاتی در این خصوص، اظهار کرد: بر اساس طرح 3070 که از پنج هفته پیش در سازمان تامین اجتماعی آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت، هر هفته چند خدمت غیر حضوری جدید در این سازمان رونمایی و از طریق درگاه خدمات غیر حضوری به نشانی eservices.tamin.ir در دسترس عموم قرار می گیرد.

وی افزود: با احتساب 4 سرویس جدیدی که در هفته ششم اجرای طرح 3070 با حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد، تعداد خدمات غیر حضوری ارایه شده در قالب این طرح به 13 مورد رسیده است.

اکبری پرداخت حق بیمه و احتساب دوران خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمه را از جمله خدمات سازمان تامین اجتماعی برشمرد که طی هفته جاری به صورت کاملاغیر حضوری ارائه می شود و نیازی به مراجعه افراد برای دریافت این خدمت نخواهد بود.

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: غیر حضوری شدن  این خدمت از طریق تبادل اطلاعات با سازمان نظام وظیفه صورت گرفته و شرط استفاده از غیر حضوری از آن ،داشتن کارت پایان خدمت هوشمند است.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت غیر حضوری غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا به عنوان دومین سرویس غیر حضوری این سازمان در هفته ششم طرح 3070 است؛ بیمه شدگانی که به بیماری کرونا مبتلا شده اند برای دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری منحصرا باید از طریق سامانه خدمات غیر حضوری ثبت درخواست کنند و نیازی به مراجعه حضوری آنان به شعب تامین اجتماعی نیست.

اکبری از پیگیری های صورت گرفته از سوی سازمان تامین اجتماعی برای عدم نیاز به ثبت درخواست غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا نیز سخن به میان آورد و افزود: در صورت تحقق این امر مهم ، برای ارسال اطلاعات مورد نیاز از سوی مراجع قانونی به سازمان تامین اجتماعی نیازی به ثبت درخواست بیمه شدگان مبتلا به کرونا نخواهد بود و غرامت دستمزد ایام بیماری بدون ثبت درخواست به حساب آنان امکان پذیر خواهد شد.

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان مشاهده جزئیات و گردش حساب بدهی تمامی کارفرمایان کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی و همچنین دریافت غیر حضوری اعتراض احتمالی کارفرمایان به بدهی اعلامی و تعیین زمان رسیدگی را به عنوان دو خدمت غیر حضوری دیگر سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد.

وی در همین رابطه توضیح داد: با بهره برداری از این دو سرویس کارفرمایان می توانند از جزئیات مربوط به بدهی خود مطلع شوند و اگر اعتراضی به بدهی دارند به صورت غیر حضوری ثبت اعتراض کنند و اعلام زمان رسیدگی به اعتراض کارفرمایان نیز در همین سامانه امکان پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز