خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مردم از برگزاری تجمعات در شب یلدا خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۴۹۸

دبیر ستاد مبارزه با کرونای استان بوشهر گفت : شهروندان هم استانی در راستای حفظ سلامت خود و عزیزانشان از برگزاری مراسمات تجمعی در شب یلدا خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر ، سعید کشمیری امشب در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود : چهار شهر بوشهر ،گناوه ، دشتستان و تنگستان که بخش عمده ای از جمعیت استان را در خود جای داده اند طبق رنگ بندی های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت دارای وضعیت نارنجی هستند و هر شب از ساعت 21 الی 4 صبح روز بعد منع ترددهای غیر ضروری در این شهرها اعمال می شود.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای استان بوشهر افزود : از روز جمعه 28 آذر لغایت یکشنبه 30 آذر ماه نیز ممنوعیت ترددهای غیرضروری برای کلیه شهرهای کشور از ساعت 18 الی 4 صبح روز بعد، پیشنهاد شده است که در صورت موافقت اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد : در همین راستا نیز برنامه های تبلیغی متعددی از طریق تلویزیون ، فضای مجازی و سایر رسانه ها برای درخواست از مردم به درخانه ماندن و جلوگیری از برگزاری تجمعات این شب ، برنامه ریزی شده است که امیدواریم مورد توجه و دقت شهروندان هم استانی قرار گرفته شود.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای استان بوشهر با بیان اینکه بسیاری از ناقلان بی علامت بوده و شرکت در مراسمات باعث به خطر افتادن سلامت سالمندان و افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند ، خواهد شد افزود : همانگونه که در طی ماه های گذشته در سایر مراسم ملی و مذهبی شاهد رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان هم استانی بوده ایم انتظار می‌رود تا برای حفظ جان خود و عزیزان‌مان این موضوع مهم در طولانی ترین شب سال نیز مورد توجه مردم استان قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در پایان توصیه کرد تا با توجه به وضعیت مناسب کاهش آمار مبتلایان به این ویروس در سطح استان با  رعایت استفاده اجباری از ماسک ، عدم حضور در تجمعات و شب نشینی های دورهمی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، شاهد ادامه روند نزولی آمار مبتلایان به این ویروس در سطح استان باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز