خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

ضرورت تحرک بخشی در زیرساخت‌های مناطق محروم و کمتر توسعه یافته

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۲۷۲

استاندار خراسان رضوی بر اهمیت تحرک بخشی در زیرساخت‌های مناطق کمتر توسعه یافته تأکید کرد و گفت: اشتغال‌زایی و کارآفرینی از اولویت‌های ما در مناطق محروم است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان با تقدیر از فعالیت‌های بسیج سازندگی در توسعه فعالیت‌های عمرانی و  همراهی با دستگاه‌های اجرایی در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: خوشبختانه میان بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی همگرایی، تعامل و هم‌افزایی صورت گرفته است.

استاندار خراسان رضوی امضای تفاهم‌نامه در سطح ملی میان دو نهاد را نشان از عزم جدی سپاه و دولت برای کمک به مناطق کمتر توسعه یافته دانست و افزود: تداوم این همکاری می‌تواند منشأ اقدامات مفید و راهگشایی در حوزه محرومیت‌زدایی باشد.

وی مدیریت زمان در پروژه‌های محرومیت‌زدایی را مهم توصیف کرد و یادآور شد: با حضور بسیج سازندگی و به دلیل وجود روحیه کار جهادی همواره سرعت تکمیل پروژه‌ها بالا خواهد رفت.

معتمدیان یکی دیگر از مزایای حضور بسیج سازندگی در پروژه‌ها را کاهش هزینه و افزایش کیفیت عنوان و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری و همراهی بسیج سازندگی به بخش‌های محروم خراسان رضوی رسیدگی کنیم.

استاندار خراسان رضوی بر تحرک بخشی در زیرساخت‌های مناطق کمتر توسعه یافته تأکید کرد و افزود: اشتغال‌زایی و کارآفرینی از اولویت‌های ما در مناطق محروم است.

وی به لزوم تناسب میان اقتصاد و اقلیم در روستا اشاره کرد و یادآور شد: باید ظرفیت هر منطقه به درستی شناسایی شود و بر اساس پتانسیل‌های موجود برنامه‌ریزی صورت گیرد.

معتمدیان یکی دیگر از ضرورت‌های توسعه مناطق محروم را احیای قنوات دانست و افزود: در تلاش هستیم تا طی سال آینده بتوانیم بودجه لازم برای این موضوع را به تصویب برسانیم.

استاندار خراسان رضوی بر تسریع در روند ساخت مسکن در روستا نیز تأکید کرد و گفت: احداث منازل مسکونی در مناطق روستایی مهم‌ترین عامل در تثبیت و بازگشت جمعیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز