خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اردبیل هشدار داد ؛

خودداری از برگزاری جشن یلدا در آخرین شب پاییز/ هرگونه سهل انگاری باعث بازگشت به وضعیت قرمز خواهد شد/ ضرورت تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی تا اطلاع ثانوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۱۸۴

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: هرگونه سهل انگاری در باره رعایت پروتکل های بهداشتی موجب بازگشت به وضعیت قرمز خواهد شد.

جواد انصاری در گفت‌وگو با ایلنا،عنوان کرد: همبستگی شهروندان اردبیلی در رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا باعث شد تا اردبیل از وضعیت بحرانی کرونا خارج و آمار فوتی ها نیز تک رقمی شود.

او با بیان اینکه هرگونه سهل انگاری موجب بازگشت به وضعیت قرمز خواهد شد، افزود: تعطیلی سه هفته ای اصناف باعث وارد آمدن خسارات بسیاری به بازاریان و کسبه شد که امیدواریم با تداوم رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم مجددا اردبیل به وضعیت بحرانی وارد نشود تا وضعیت اقتصادی مردم نیز سر و سامان یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی تا قطع کامل بیماری کرونا، تصریح کرد: طبق اظهارات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، پیش بینی می شود شب نشینی های شب چله در اردبیل از موارد نگران کننده و افزایش دهنده آمار ابتلائات به کرونا خواهد بود که در این خصوص توصیه می شود دیدارها و ارتباطات به صورت مجازی انجام شده و از هرگونه دورهمی‌های دوستانه وخانوادگی در شب یلدا پرهیز شود.

انصاری تاکید کرد: هرگونه تجمع در اماکن باید با حداقل نفرات و با رعایت فاصله اجتماعی و همچنین استفاده از ماسک باشد لذا توصیه می شود اصناف در توصیه رعایت پروتکل های بهداشتی  به مردم پیش قدم باشند چرا که اعمال هرگونه محدودیت منجر به رسیدن خسارت و زیان به همین صنف می شود.

او افزود: توصیه می شود شهروندان در ساعات مناسب برای خرید مایحتاج خود از منزل خارج شوند و از انجام خرید در ساعات شب خصوصا ساعات نزدیک به اعمال محدودیت ها بپرهیزند تا از هرگونه ازدهام و ترافیک جلوگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص کرونای شهر بیان کرد: بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی طی شبانه روز گذشته 59 نفر به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا در سطح استان بستری شده اند که از این تعداد 32 نفر از شهر اردبیل بوده که این میزان ابتلاء ناراحت کننده است و همبستگی عمومی مردم و مسئولین را در جهت فرهنگسازی رعایت دستورالعمل های بهداشتی می طلبد.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز