خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

طرح زمستانی امسال با حساسیت ویژه پلیس قزوین انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۸۲۷

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با توجه به پیش‌بینی زمستانی سرد و سخت از سوی سازمان هواشناسی ماموریت پلیس در طرح زمستانی امسال از حساسیت‌ ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار علی ابراهیمی در رزمایش طرح زمستانی ۹۹ استان قزوین اظهار کرد: پلیس در حوزه کنترلی، عبور و مرور و ترافیک همه ساله ماموریت‌های خود را در قالب طرح‌های مختلف به اجرا می‌گذارد و در مدت زمان اجرای آن نیز تمامی تجهیزات و امکانات خود را به خصوص در مناطق حساس و پرخطر مستقر می‌کند.

به گفته وی، حضور به موقع و مقتدرآمیز پلیس در صحنه باعث شده تا امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته و در حوزه تصادفات منجر به فوت ۱۵ درصد، تصادفات جرحی ۱۸ درصد و خسارتی نیز ۱۶ درصد با کاهش روبرو باشیم.

سردار ابراهیمی خاطرنشان کرد: در طرح زمستانی ۹۹ نیز پلیس ضمن بهره‌مندی از حداکثر امکانات و تجهیزات خود و با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط از جمله امداد و نجات، اورژانس، هلال احمر، مدیریت بحران و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امیدوار به تداوم کاهش آمار خود در حوزه تصادفات نسبت به سال گذشته خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان قزوین تاکید کرد: امسال استقرار امکانات و تجهیزات پلیس در فصل زمستان به خصوص در مناطق کوهستانی و برفگیر استان از جمله کوهین و آوج  چشمگیرتر است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی همچنین در مبادی ورودی و خروجی ایستگاه‌های خود نسبت به کنترل تجهیزات زمستانی از سوی ناوگان مسافربری، باربری و خودروهای شخصی دقت عمل بیشتری نسبت به گذشته را اعمال می‌کند و با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان نیز اقدام به ایمن سازی نقاط حادثه خیز خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه بیشترین حوادث ثبت شده مربوط به ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها بوده است, افزود: پلیس در این زمینه نیز ضمن حضور فعال خود، تمهیدات ویژهای را به مورد اجرا خواهد گذاشت.

رزمایش طرح زمستانی استان قزوین با حضور نیروهای امدادی و خدماتی و با شعار کاهش تصادفات و پیشگیری از شیوع کرونا، با پرهیز از سفرهای غیرضروری در زمستان از امروز آغاز و تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز