خبرگزاری کار ایران

به ریاست معاون فرماندار دامغان؛

شورای اطلاع رسانی دامغان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۳۴۷

فرماندار دامغان از تشکیل شورای اطلاع رسانی شهرستان دامغان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار با هدف انسجام و تعامل خبرنگاران و مدیران دستگاه های اجرایی دامغان خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، مهدی بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان در اولین نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه که عصر شنبه 22 آذر در فرمانداری دامغان برگزار شد، اخلاق‌مداری و امانتداری خبرنگاران را به عنوان ارکان اساسی عرصه اطلاع رسانی نام برد و یادآور شد: خبرنگاران با رعایت انصاف و اخلاق، زبان گویای مردم باشند.

وی ضمن بیان اینکه از هیچ خبرنگار و رسانه‌ای گلایه ندارم، تصریح کرد: علاقمندیم جامعه رسانه‌ای شهرستان نیکنام و نیک اندیش بوده و بعد از این نیز نیکنامی های اهالی خبر دامغان بیش از پیش ارتقا پیدا کند .

فرماندار دامغان اظهار داشت: اهالی رسانه دامغان ضمن رعایت اخلاق مداری نباید اهل مماشات بوده و هر جا که صلاح دانستند با توجه به تجربه خود مطالب را به صورت خصوصی یا عمومی به مدیران گوشزد نمایند.

بندرآبادی از تشکیل شورای اطلاع رسانی شهرستان دامغان با ریاست سید حسن شاهچراغ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری دامغان و دبیری حسین امینیان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان خبر داد و افزود: تصمیم داریم با تشکیل شورای اطلاع رسانی تعامل خبرنگاران و مدیران دو چندان شود.

وی ضمن تاکید در برقراری ارتباط نزدیک خبرنگاران با شورای اطلاع رسانی شهرستان گفت: جلسات مستمر و منظم شورای اطلاع رسانی می تواند گامی در جهت حل مشکلات شهرستان باشد.

فرماندار دامغان ضمن تشریح کلیدواژه «مطالبه هوشمندانه» گفت: در شورای اطلاع رسانی شهرستان باید برای پاسخگو بودن مدیران دستگاه های اجرایی تصمیم گیری شود و پاسخگویی مدیران دستگاه ها سر و سامان یابد.

بندرآبادی به ضرورت پاسخگویی مدیران ادارات دامغان اشاره داشت و ادامه داد: خبرنگاران تلاش کنند تا شهروندان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از پرهیز در اجتماعات خودداری نمایند و شب یلدای 99 را به صورت مجازی برگزار کنند.

وی ضمن تقدیر از همراهی کسبه، اصناف، شهروندان و تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان از کاهش شمار مبتلایان و بستری‌شدگان کرونایی دامغان خبر داد و اضافه کرد: تعاملات مثبت و سازنده بین مسئولان شهرستان موجب تسهیل گری انجام وظایف محوله می شود و چرخ توسعه دامغان پرسرعت تر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز