خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی مطرح کرد:

کاهش ۵۴ درصدی فوتی‌های کرونا در استان مرکزی/ خروج 3 شهر از وضعیت نارنجی به زرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۱۸۱

استاندار مرکزی گفت: فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در استان مرکزی در هفته سوم آذرماه نسبت به هفته چهارم آبان‌ماه حدود ۵۴ درصد کاهش یافته است.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی آقازاده در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان مرکزی، افزود:ممنوعیت تردد شبانه همچنان در اراک و ساوه از ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد وجود دارد و این محدودیت با جدیت و قاطعیت بیشتر در روزهای ۲۷ تا ۳۰ آذرماه در تمام شهرهای استان اعمال شود.

وی ادامه داد: بحث کاهش فعالیت اصناف از ۲۸ تا ۳۰ آذرماه نیز باید در استان اعمال شود و ساعت فعالیت اصناف در این روزها پس از برگزاری نشست ویژه در روزهای آینده، اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه دورهمی‌های شب یلدای امسال باید به صورت مجازی باشد و مردم این شب را در کنار خانواده خود و نه به صورت چند خانوادگی جشن بگیرند، اظهار داشت: یکی از تهدیدهای مهم پیش رو در مقابل وضعیت کنترل شده کرونا در کشور و استان مرکزی، شب یلدا است که محدودیت‌های سختگیرانه‌ای در این خصوص اعمال می‌شود. در این راستا انتظار می رود مردم در نوع خود همکاری خوبی داشته باشند و علاوه بر حفظ جان و سلامت خود و عزیزانشان، زحمت و خستگی بیش از پیش برای کارکنان بهداشت و درمان ایجاد نکنند.

آقازاده تصریح کرد: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی (۲۹ و ۳۰ آذرماه سال جاری) فعالیت تمام ادارات با یک سوم نیرو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز