خبرگزاری کار ایران

فوتبال تبریز در مدار حاشیه؛

منصوریان و بیاتلو از تراکتور و ماشین سازی پیاده شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۹۷۲

درپی کسب نتایج ضعیف طی 5 هفته گذشته در رقابت‌های لیگ برتر ، مربیان تیم های تراکتور و ماشین‌سازی برکنار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور اعلام کرد: نظر به عدم تحقق اهداف تعیین شده در هنگام عقد قرارداد، هیات مدیره باشگاه برای قطع رابطه قراردادی با علیرضا منصوریان به توافق رسید.

در حالی که باشگاه تراکتور به علت دقیق قطع همکاری با منصوریان اشاره نکرده است گفته می‌شود وی به علت کسب نتایج ضعیف تراکتور در بازی های لیگ برتر فوتبال برکنار شده است.

گمانه زنی ها از حضور دوباره ساکت الهامی در نیمکت تراکتور خبر می‌دهد.

در حال حاضر تیم فوتبال تراکتور با یک برد، سه تساوی و یک باخت در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

با اعلام باشگاه ماشین‌سازی، وحید بیاتلو صبح امروز استعفای خود را تقدیم مدیرعامل این باشگاه کرد که این استعفا در هیات مدیره مورد موافقت قرار گرفت و بدین‌ترتیب جدایی بیاتلو از جمع سبزپوشان قطعی شد.

یک مساوی و ۴ باخت در ۵ بازی عملکرد سرمربی زنجانی در تیم ماشین‌سازی بود و این کارنامه ضعیف باعث شد تا تیم قدیمی تبریزی‌ها در پایان هفته پنجم با تنها یک امتیاز در قعر جدول مسابقات لیگ برتر قرار بگیرد.

گمانه زنی‌های منبی بر حضور عبداله ویسی در نیمکت تیم ماشین‌سازی به گوش می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز