خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر استان:

هلال احمر قزوین به 87 در راه مانده امداد رسانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۶۴۵

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ۸۷ مسافر گرفتار در برف و کولاک در جاده های استان قزوین توسط نیروهای هلال احمر استان امدادرسانی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمکت اله هاشمی اظهار کرد: با توجه به بارش باران و برف و اعلام هشدارهای هواشناسی مبنی بر وضعیت جوی ناپایدار، ۹۲ نیروی عملیاتی مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری، کوهستان و تیم واکنش سریع استان، در قالب ۲۵ تیم با تجهیزات کامل به حالت آماده باش درآمدند.

معاون هلال احمر استان افزود: با توجه به بارش برف شدید در جاده‌های تاکستان، آوج و دانسفهان، ۹ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر متشکل از ۳۳ نفر نجاتگر رسمی و داوطلب، ۲۲ دستگاه خودرو با ۳۷ نفر سرنشین را از برف و کولاک رهاسازی کردند و ۵۰ نفر مسافر یک دستگاه اتوبوس را که دچار نقص فنی شده بود اسکان دادند و در حال حاضر ۵۰ تخته پتو بین آنها توزیع شده است.

هاشمی ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر در پایگاه امداد و نجات بین شهری به حالت آماده باش کامل درآمده‌اند تا در صورت نیاز برای امدادرسانی به مسافران، در راه ماندگان و آسیب دیدگان اقدام نمایند.

وی بیان کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها و تردد خودروها در جاده‌های استان، عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز