خبرگزاری کار ایران

مدیر فرودگاه یاسوج به ایلنا خبرداد:

افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج در پنج روز هفته/ ادامه مذاکرات برای پوشش هفتگی پروازها

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۵۷۶

مدیر فرودگاه یاسوج از افزایش پرواز به پنج روز در هفته در این فرودگاه خبر داد.

"علی محسنیان" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: پروازهای فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از سه پرواز هفتگی به پنج پرواز هفتگی افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه شروع این پروازها از هفته جاری انجام می شود، اظهار داشت: استمرار این پروازها به همکاری مردم و مدیران دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد بستگی دارد.

مدیر فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پروازهای این فرودگاه هم اکنون از روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه به روزهای پنجشنبه و جمعه نیز افزایش پیدا کرده و مسافران می توانند در پنج روز از هفته از طریق فرودگاه یاسوج به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و تهران درحال تردد باشند.

مُحسنیان، انجام این پروازها را مربوط به شرکت هواپیمایی ماهان دانست و خاطرنشان کرد: پنج پرواز هفتگی فرودگاه یاسوج با استفاده از ناوگان هواپیمایی جِتِ چهار موتوره RJ به تهران و بالعکس صورت خواهد گرفت.

افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج در پنج روز هفته/ ادامه مذاکرات برای پوشش هفتگی پروازها

وی از مذاکرات در حال انجام با سایر شرکت‌های هواپیمایی جهت پوشش پروازی روزهای یکشنبه و سه شنبه فرودگاه یاسوج هم خبرداد و یادآور شد: به محض قطعی‌شدن نتیجه مذاکرات، اطلاع رسانی‌ها نیز انجام می‌گیرد.

مُدیر فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هواپیمای مسافربری RJ که هم اکنون در این فرودگاه فعال است توانایی جابجایی ۱۰۰ مسافر در هر نوبت پروازی را دارد.

محسنیان از مردم و مدیران دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان استان کهگیلویه و بویراحمد مصرانه خواست برای استمرار پروازهای فرودگاه یاسوج اقدامات لازم را انجام دهند.

وی از مسافران خواست با مراجعه به لینک https://www.mahan.aero/fa اقدام به تهیه بلیط در پنج روز هفته از پروازهای یاسوج کنند.

به گزارش ایلنا، پرواز فرودگاه یاسوج هم اکنون در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از تهران به یاسوج و بالعکس صورت می گیرد.

هواپیمای ای‌تی‌آر (ATR) شرکت آسمان، ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، با ۶۶ سرنشین، بعد از اصابت با کوه دنا، در ۲۲ کیلومتری شمال فرودگاه یاسوج سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند که این حادثه مدت‌ها پروازها به این استان را متوقف کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز