خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر تشریح کرد:

جزئیات کمک‌های امدادی هلال احمر به استان‌های سیل زده

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۲۲۱

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر، آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل زده و کمک‌های امدادی به 8 استان کشور را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر محمدی به خدمات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی طی 4 روز گذشته اشاره کرد و گفت: به 8 استان ایلام، بوشهر، خوزستان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و لرستان آسیب وارد شده است، این درحالی است که تاکنون به 109 شهر، روستا و منطقه عشایرنشین امدادرسانی شده و 4902 نفر نیز در سیلاب های اخیر از خطرات حاصل از سیل نجات یافته اند.

وی افزود: در این مدت 7 نفر به مناطق امن انتقال یافته و 3 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند، همچنین برای 575 نفر اسکان ضروری ایجاد شد و آب 87 واحد از منازل مسکونی تخلیه شد. در این عملیات امدادی از 125 تیم که شامل 565 نفر بودند، استفاده شد.

محمدی در ادامه فهرست اقلام کمکی به مناطق سیل زده و آسیب دیده را اعلام کرد:

چادر : 100 دستگاه، پتو : 2110 تخته، موکت: 970 تخته، نایلون : 5027 کیلوگرم ، ست شستشو : 385 ست،بسته غذایی : 352 بسته، کنسروجات : 3815 قوطی، برنج : 1610 کیلوگرم، قندوشکر: 745 کیلوگرم، حبوبات : 655 کیلوگرم، روغن : 209 کیلوگرم، والور : 173 شعله.

امدادرسانی در خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز