خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی قزوین خبر داد:

راه اندازی و احیا دو طرح گردشگری در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۲۱۷

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: دو طرح گردشگری - ورزشی در استان شامل تله سی یژ و تله اسکی کامان و زرشک امسال به ترتیب احیا و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: تله سی یژ منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک پیش از این به بهره برداری رسیده بود اما پنج سال پیش به دلیل ایجاد مشکلاتی از حیث ایمنی و نقص فنی تعطیل شده بود و بهره بردار مجموعه پس از رفع ایرادات و دریافت تاییدیه استاندارد آماده فعالیت و خدمات دهی شده است.

وی افزود: تله اسکی منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک نیز که با سرمایه‌گذاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان احداث شده، با سه پیست اسکی آماده بهره برداری شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: به دلیل شرایط فعلی منتظر یک فرصت مناسب و اجازه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برای برگزاری آئین های راه اندازی دوباره تله سی یژ و افتتاح تله اسکی منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین تصریح کرد: به دنبال یک فرصت مناسب برای برگزاری برنامه رونمایی از دندان نئاندرتال به عنوان قدیمی‌ترین اجزای کشف شده انسانی در کشور که در کاوش های باستان شناسی غار قلعه کرد در شهرستان آوج به دست آمده هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز