خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان خبرداد:

ارائه چهار طرح زیست محیطی در جشنواره هفته پژوهش قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۳۵۰

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان قزوین از ارائه 4 طرح پژوهشی و 3 عنوان کتاب که با حمایت اداره کل حفاظت از محیط زیست استان تالیف و اجرا شده‌اند در جشنواره هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن عباس نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره هفته پژوهش در سال جاری با شعار "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید" و به منظور معرفی طرح‌های پژوهشی، تالیفات برتر و تقدیر از صاحبان آثار و دستگاه‌های اجرایی پژوهش محور در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیر کل محیطیست استان با بیان اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست استان با تازه‌ترین طرح‌های پژوهشی و کتاب‌های تالیف شده شامل چهار طرح پژوهشی و سه عنوان کتاب در این جشنواره شرکت می‌کند، افزود: این طرح‌ها شامل اندازه گیری وضعیت پایداری زیست محیطی استان و ارائه راهکارهای بهبود وضعیت، طرح جامع کنترل، مدیریت و بازیابی باطله‌ها و پسماندهای معدنی و کارخانجات فرآوری معدنی استان، طرح مطالعاتی تعیین نیاز آبی تالاب اوان و طرح آموزشی اطلاع رسانی و جلب مشارکت جوامع محلی برای حفاظت از تالاب اوان است.

عباس نژاد ادامه داد: سه عنوان کتاب تالیفی نیز شامل بسته آموزشی سواد محیط زیستی ویژه آموزشگران و تسهیل‌گران پسماند، سواد محیط زیستی ویژه آموزشگران و تسهیل‌گران تنوع زیستی و سواد محیط زیستی ویژه آموزشگران و تسهیل‌گران تغییر اقلیم است.

او اضافه کرد: موارد پژوهشی و کتب تالیفی، تازه‌ترین طرح‌های پژوهشی و کتب آموزشی این اداره در سال جاری هستند که به منظور بهره گیری از ظرفیت پژوهش و فناوری برای حل معضلات و مشکلات زیست محیطی به انجام رسیده است.

هفته پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۹ همزمان در سراسر کشور از ۱۵ تا ۲۰ آذرماه با شعار "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید " برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز