خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

بسیج، مایه خیر و برکت است / وحدت و همدلی، رمز نجات کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۲۱۱

استاندار آذربایجان شرقی وحدت و همدلی در بخش‌های مختلف را رمز اصلی حل مشکلات کشور دانست و بر همکاری ویژه تمامی مجموعه‌ها با یکدیگر برای خدمت به مردم و ریشه‌کن کردن بیماری کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمدرضا پورمحمدی با حضور در محل فرماندهی سپاه عاشورا، فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و کارکنان این مجموعه تبریک گفت و اظهار داشت: حضور همه جانبه و قدرتمند اقشار مختلف مردم در تمامی عرصه‌های حساس و خطیر از عوامل اصلی امنیت و اقتدار ایران اسلامی محسوب می‌شود.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی بسیجیان در فعالیت‌های مختلفی چون اردوهای جهادی و رزمایش کمک مومنانه، خاطرنشان کرد: بسیج، همواره منشا خیر و برکت بوده و توانسته ماموریت‌های محوله خود را با دقت و موفقیت به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: بدون شک، حضور بسیجیان در کارزار مبارزه با بیماری کرونا نیز موثر و ثمربخش خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به تفاهم نامه مشترک وزارت بهداشت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مدیریت محله محور بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همکاری ویژه و شبانه روزی دولت و نیروهای مسلح، شاهد ریشه‌کن‌شدن بیماری کرونا باشیم.

جانشین سپاه عاشورا نیز در این دیدار گفت: امام خمینی(ره) با دستور تاسیس نیروی مردمی بسیج؛ عزت و افتخار را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

سردار عباسقلیزاده با قدردانی از تلاش‌های استاندار و مدیران استانی برای مقابله با بیماری کرونا، گفت: افتخار می‌کنیم که مدیران ما علاوه بر خدمت صادقانه به مردم، مدال افتخارآفرین بسیجی بودن را نیز بر سینه دارند.

تعدادی از معاونان و مدیران کل استانداری نیز در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز