خبرگزاری کار ایران

صدور بیش از ۳۰۰ اخطاریه زیست محیطی به واحدهای تولیدی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۷۶۴

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: با پایش صنایع در نیمه اول امسال، ۳۳۳ فقره اخطاریه به واحدهای تولیدی استان قزوین به دلیل بی توجهی به ملاحظات زیست محیطی صادر شد.

به گزارش خبرنگارایلنا از قزوین، حسن عباس نژاد اظهار کرد: کارشناسان حفاظت محیط زیست استان ضمن پایش یک هزار و ۵۵۴ واحد صنعتی و تولیدی از خروجی ۳۵۳ واحد صنعتی نمونه برداری کردند.

 مدیرکل محیط زیست استان ادامه داد: نمونه های گرفته شده جهت آنالیز فیزیکی و شیمیایی به آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین منتقل شد.

عباس نژاد افزود: کارشناسان حفاظت محیط زیست قزوین امسال همچنین از ۱۷۰ مرکز درمانی، مطب و بیمارستان های استان در راستای بررسی مدیریت صحیح کنترل آلودگی و پسماند بازدید و نمونه برداری کردند و در این رابطه، هشت بیمارستان اخطار دریافت کردند که پنج بیمارستان به دلیل عدم توجه به اخطار به مراجع قضایی معرفی شدند.

او بیان کرد: کارشناسان حفاظت محیط زیست استان قزوین به طور نامحسوس و به صورت شبانه روزی از واحدهای صنعتی و خدماتی با ظرفیت آلودگی های زیست محیطی نمونه برداری کرده و پس از بررسی نتایج چنانچه میزان آلایندگی فراتر از حد استانداردهای محیط زیست باشد در مرحله اول اخطار لازم به واحد داده می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: آلودگی محیط زیست آثار و عواقب منفی بسیاری دارد و تهدید کننده سلامت و جان شهروندان است بنابراین نباید تحت هیچ شرایط و بهانه ای اجازه آلوده شدن طبیعت و محیط زیست را بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز