خبرگزاری کار ایران

تداوم گرانی و نبود نظارت بر بازار مواد غذایی در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۵۹۸

قیمت مرغ دوباره در بازار پرکشیده است و هر کیلوگرم از این محصول حدود 32هزار تومان در همدان به فروش می رسد.

به گزارش ایلنا ، این‌روزها در سایه گرانی و نبود نظارت مسئولان، قیمت مرغ هم در استان همدان به‌شدت افزایش و چندنرخی شده و سفره مردم از این محصول هم خالی شده است.

با بررسی میدانی  ایلنا که از فروشگاه‌های سطح شهر انجام شده ، قیمت گوشت مرغ چند نرخی و روند صعودی به خود گرفته و این نوسانات قیمت، منجر به آشفتگی بازار و سردرگمی مردم شده و مسئولان متولی بر امر نظارت بر بازار هم همواره دَم از نظارت می‌زنند.

قیمت مرغ در برخی از فروشگاه‌های حتی به قیمت های بالاتر از 32هزار تومان نیز به فروش می رسد و به نظر می رسد که دستگاه‌های نظارتی کنترلی بر بازار ندارد و فروشگاه ها به راحتی قیم‌تهای خارج از نرخ مصوب را با اعداد درشت بر سر در مغازه نصب کرده اند.

مسئولان سازمان صمت و جهادکشاورزی هم توپ نظارت بر بازار و جلوگیری از گرانی را به زمین یکدیگر انداخته و این مردم هستند که از نفس افتاده‌اند.

مردم به خبرنگاران ایلنا گفته‌اند که این گرانی و بالا رفتن قیمت‌ها دیگر زندگی را بر ما تنگ کرده و توانایی تحمل این همه گرانی و تورم را نداریم.

از آنجا که پایین‌آوردن و پایدار بودن بودن قیمت‌ مرغ در این شرایط اقتصادی مطالبه جدی مردم است، از مسئولان انتظار می‌رود سریعاً  اقدام کرده تا مردم مرغ را با همان قیمت مصوب‌شده، در بازار تهیه کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز