خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده قرارگاه خاتم انجام شد؛

کلنگ زنی فاز اول بیمارستان 1000 تختخوابی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۳۰۵

مراسم کلنگ زنی فاز اول بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی اردبیل (۵۴۰ تخت ) با حضور نائب رئیس مجلس و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم کلنگ زنی فاز اول بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی(۵۴۰ تخت) با حضور   نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)،  بهنامجو استاندار اردبیل، سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان، نمایندگان مجلس،  شهرام حبیب زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اهمیت این پروژه در ارتقای سطح درمان استان را بسیار مهم تلقی کرد.

او افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) توفیق دارد که براساس توافق با وزارت بهداشت در ساخت پروژه های بزرگ بیمارستانی مشارکت داشته و امروز 6 هزار و 300 تخت در ۱۵ استان را اجرایی می کند.

در این مراسم  حبیب زاده سرپرست دانشگاه نیز با اشاره به اینکه مطالعات این پروژه از یکسال پیش آغاز شده اظهار داشت: احداث فاز اول این پروژه در زیربنای 54 هزار و 700 متر مربع در ۷ طبقه و ۵۴۰ تخت توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) شروع خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز