خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اردبیل:

کم کاری مسئولان در خدمت به مردم، خیانت به خون شهدا است

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۸۳۶

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: کم کاری و کوتاهی مسئولان در خدمت گذاری به مردم، خیانت آشکار به آرمان و خون شهدا است.

به گزارش ایلنا، جواد انصاری خدمت به مردم را از سفارشات مهم شهدا دانست و عنوان کرد: کم کاری و کوتاهی مسئولان در خدمت گذاری به مردم، خیانت آشکار به آرمان و خون شهدا است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی موجود در جامعه، وحدت و همدلی مردم و مسئولان و کار جهادی و انقلابی را نیاز اصلی جامعه امروز کشور دانست و گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری تأکید کرده اند، چاره برون رفت از بحران اقتصادی کشور، اتکا به توان داخلی و نیروی جوان مستعد و متعهد است که بایستی در این خصوص اقدامات اساسی زیادی صورت گیرد.

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل افزود: تجربه دوران پر افتخار دفاع مقدس نشان داد که با همت و کار جهادی و تکیه بر توان داخلی، می‌توان بر بزرگ ترین تحریم‌ها غلبه کرد و جهانیان را به تحسین و حیرت واداشت.

انصاری ضمن گرامی داشت سالروز شهادت سردار شهید «حسن تهرانی مقدم» گفت: شهید حسن تهرانی مقدم، در اوج جوانی و همراه با یک عده جوان مخلص انقلابی، صنعت موشکی را بنا نهاد و جان خویش را در این راه فدا کرد و «پدر موشکی» ایران لقب گرفت و توانست با ایجاد یک قدرت بازدارندگی ارزشمند، سایه جنگ را برای همیشه از روی ایران اسلامی دور کند.

رئیس شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود گفت: قهرمانانی چون شهید حسن تهرانی مقدم ها راه و رسم غلبه بر تحریم ها را به ما نشان داده اند و ما باید به جای اینکه چشم امید به رویدادهای سیاسی استکبار داشته باشیم باید راه شهید تهرانی مقدم ها را ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز