خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مشگین‌شهر تاکید کرد:

لزوم توجه به نظارت سیستمی در زنجیره مدیریت دولت

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۴۲۵

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی بر توجه به نظارت سیستمی و ارزیابی بهره‌وری در کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمود عباس زاده در ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: امروز رسیدگی به وضعیت معیشت مردم بر تمامی کارها ارجحیت دارد و مسئولان به عنوان خدمتگزاران مردم باید حل این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

وی نظارت سیستمی و ارزیابی بهره‌وری در کشور را دارای اهمیت تلقی کرد و گفت: متاسفانه جای خالی نظارت سیستمی در زنجیره مدیریت دولت احساس می شود که نیاز است این مهم مورد توجه قرار گیرد تا شرایط بهتری را شاهد باشیم.

ناظر شورای عالی تمرکز زدایی از پایتخت تصریح کرد: امروزه توسعه نامتوازن استان ها از دلایل اساسی مهاجرت مردم به پایتخت است که در تلاشیم با توزیع عادلانه بودجه تمرکز زدایی را انجام دهیم تا استان ها به میزان متناسب از توسعه برخوردار باشند.

نماینده مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم در شرایط فعلی به مدیران دلسوز و توانمند بیش از پیش نیاز دارند، تاکید کرد: مدیرانی که خود را در جایگاه خود توانمند و مثمرثمر نمی دانند می توانند پست مدیریتی خود را تحویل دهند چرا که در صورت قصور از وظیفه مدیریتی خود مدیون و بدهکار مردم خواهند بود و حق الناس برگردنشان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز