خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل خبر داد:

امضای تفاهمنامه با سازمان امور سینمایی وزارت ارشاد/ اختصاص یک و نیم میلیارد تومان برای فعالیت‌های سینمایی استان

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۱۸۸

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در روز ملی سینما از عقد تفاهمنامه با سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، سید ناصر اسحاقی با اشاره به تفاهمنامه با سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری گفت: حدود یک و نیم میلیارد تومان در سال 99 برای برنامه ها و فعالیت های سینمایی و سمعی و بصری استان اختصاص یافته است که این مبلغ در طول سال با اجرای برنامه ها و انجام تعهداتی که از طرف استان متقبل شده ایم، پرداخت می شود.

وی افزود: از مهمترین بخش‌های این تفاهمنامه اختصاص 230 میلیون تومان برای حمایت از 20 فیلم کوتاه و اختصاص 100 میلیون تومان برای حمایت از تولید دو فیلم مستند و همچنین در حمایت از احداث پردیس سینمای امید شهر خلخال مبلغ 700 میلیون تومان و کمک به تبدیل مجتمع فرهنگی به سالن سینما مبلغ 100 میلیون تومان اختصاص یافته است.

سید ناصر اسحاقی تصریح کرد: در راستای بازسازی سینماهای قدیمی استان نیز، مبلغ 70 میلیون تومان برای ارتقاء سیستم نمایش سینما قدس اردبیل اختصاص یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: کمک به برگزاری هفته فیلم و عکس، اکران فیلم، برگزاری جشنواره ها و برنامه های سینمائی از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در سال 99 است.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی استاد محور و کمک به اکران فیلم در شهرهای فاقد سینما و اکران فیلم های هنر و تجربه نیز از بندهای دیگر این تفاهم نامه است همچنین کمک به نمایندگی انجمن سینمای جوان پارس آباد مبلغ 20 میلیون تومان و برای بروزرسانی تجهیزات فیلمسازی دفتر انجمن سینمای جوان مشگین شهر مبلغ 50 میلیون تومان اختصاص یافته است  که در روزهای آتی این اقدامات مهم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز