خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

انسجام و همدلی در بین اعضا مسیر توسعه را تسهیل می کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۴۸۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: انسجام وهمدلی در بین کارکنان یک سازمان می تواند مسیر توسعه را تسهیل و هموار کند.

به گزارش ایلنا، حمید قویدل امروز 14 فروردین در دیدار نوروزی با همکاران جمعیت هلال احمر با تاکید بر موفقیت های سال گذشته این جمعیت اظهار کرد: در سال که گذشت ویترین جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اقدامات خوب امدادگران و اعضای این جمعیت پر شد و توانستیم کارنامه خوبی از خود در سطح استان ارائه دهیم.

وی بیان اینکه این جمعیت طرح نوروزی 1403 را با معنویت خاصی به دلیل تقارن با ماه رمضان به طور متفاوتی آغاز کرد، گفت: از زحمات شبانه روزی امدادگرانی که درایام نوروز به دور ازخانواده خود در حال خدمت رسانی به مردم و میهمانان نوروزی بودند قدردانی می کنم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اذعان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید حرکت به سمت جوانگرایی می باشد به طوری که ما این موضوع را از سال گذشته با جذب نیروهای جوان و امدادگر شروع کرده ایم و ادامه ساماندهی آنها را در سال جدید با توجه به توانمندی های آنها انجام خواهیم داد.

قویدل ادامه داد: در شعار سال جدید به مبارزه با فساد و سلامت اداری  تاکید شده است و صیانت از سلامت اداری همچون سالهای گذشته را باید درجمعیت هلال احمر در دستور کار خود قرار دهیم.

وی یادآور شد: همچنین در سال جدید به انسجام بین کارکنان تاکید شده است این در حالی است که اقدامات موفق جمعیت هلال احمر در سال گذشته و اجرای عملیات های موفق نشان دهنده این انسجام می باشد و انتظار ما همچون سال گذشته تقویت همدلی و انسجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل سرعت عمل در کارها و تسهیل امور ارباب رجوع ها را سمبل خدمات بشردوستانه این جمعیت دانست، یادآور شد: در سالی که گذشت رضایتمندی خوبی از جمعیت هلال احمر در بین مردم بوده و ما باید پاسخگوی این اعتماد در سال جدید باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز