خبرگزاری کار ایران

دومین مسابقه عکاسی و نقاشی نوروز با طعم رمضان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۳۴۰

دومین مسابقه عکاسی و نقاشی با موضوع نوروز با طعم رمضان به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، سید علی حجتی با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات نقاشی در جمعیت هلال احمر استان اردبیل، اظهار کرد: این مسابقه با هدف نهادینه سازی مفاهیم فداکاری، کمک، نیکوکاری و مهرورزی از دیدگاه مذهبی در میان کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه با موضوع مناجات، همدلی با نیازمندان، سحر خیزان کوچک، همراهان سحر و افطار با طعم نوروز، هفت سین با طعم نوروز و اصول و اهداف جمعیت هلال احمر برگزار می شود، ادامه داد: ثبت و نشر تصاویر جلوه های  نوعدوستی و کمک، نیکوکاری، فداکاری و خدمات اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر با مشارکت کودکان و نوجوانان در فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی انجام شد.

معاون امور جوانان جمیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز برگزار می شود: ادامه داد: عموم علاقه مندان در دو رده سنی ۴ تا ۷ سال و ۸ تا ۱۲ سال با ثبت نام در سامانه عضویت سازمان جوانان می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

حجتی اضافه کرد:  این مسابقه در فضای دوستدار کودک طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی، کانون غنچه های هلال و کودکستان ها از ۲۲ اسفند سال ۱۴۰۲ الی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برگزار و آثار ارسالی به شعب شهرستان ها ارسال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز