خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل خبرداد؛

ارائه خدمات بشردوستانه به 5432 مسافر در ایستگاه‌های هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۳۳۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه 5432 خدمات بشردوستانه در ایستگاه های نوروزی جوانان هلال احمر از تاریخ 24 اسفند سال گذشته تا 4 فرودین خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید قویدل امروز 5 فروردین با اعلام این خبر افزود: با اجرای بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشر دوستانه جوانان به مسافرین نوروزی ۱۴۰۳ جمعیت هلال احمر استان اردبیل در 10 پست فعال ثابت و سیار در سطح استان، از 24 اسفند 1402تا چهارم فروردین  سال جاری 5432 نفر مسافراز خدمات ایستگاه های ایمنی و سلامت سفر بهره مند شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه در اجرای این طرح 324 نفر روز  تاکنون از اعضای داوطلب هلال احمر در سطح استان در ایستگاه های ایمنی و سلامت مسافران خدمات راهنمایی و ایمنی به مسافران ارایه کرده اند، اذعان کرد: از زمان  اجرای طرح خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان اردبیل 4532 نفر از خدمات پویش بهرفت، فضای دوستدار کودک، خیمه نماز وخدمات غرفه های فرهنگی، طرح یاس، پایش و کنترل فشار خون، پویش سبز، خدمات امداد و کمک های اولیه و ... اعضای  جوانان هلال احمر استان اردبیل برخوردار شده اند به طوری این خدمات تا پایان تعطیلات نوروزی در پست های نوروزی دایر خواهد بود.

در ادامه حمید قویدل با اشاره خدمات طرح امداد ونجات نوروزی سال 1403 نیز اظهار کرد: از ابتدای این طرح امدادگران این جمعیت در قالب 16 حادثه  به 66 نفر حادثه دیده امداد رسانی کرده اند.

وی با بیان اینکه در این ایام 22 دستگاه خودروی امدادی درجاده های استان خدمت رسانی کرده اند، اذعان کرد:  از ابتدای اجرای طرح این جمعیت به 45 مصدوم امدادرسانی کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: به هموطنان توصیه می‌شود سفرهای نوروزی خود را با تعیین زمان، مسیر و مقصد سفر متناسب با فعالیت سامانه بارشی انتخاب کنند و در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌های حاشیه و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند. و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز