خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل خبرداد؛

ضرورت ارتقاء آموزش های عمومی و امدادی در سطح جامعه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۶۶۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل آمادگی لازم را برای پیشبرد اهداف خود در حوزه آموزش های عمومی و امدادی در سطح استان اردبیل را دارد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدار علی لطفی مسئول سازمان مدارس الگوی صالح استان اردبیل 12 اسفند با حضور در جمعیت هلال احمر استان اردبیل با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار حمید قویدل با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل تلاش می کند آگاهی های عمومی مردم را ارتقاء بخشد، اظهار کرد: این جمعیت آمادگی لازم را برای پیشبرد اهداف خود در حوزه آموزش های عمومی را در سطح استان دارد و با مجموعه سپاه و بسیج نیز همکاری های لازم را برای توسعه آموزش های امدادی انجام می دهد.

در این جلسه سرهنگ لطفی مسئول سازمان مدارس الگوی صالح استان اردبیل نیز با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر یکی از دستگاه هایی است که توانسته با خدمت بی منت در جامعه سطح آگاهی مردم را در شرایط بحرانی بالا ببرد، اذعان کرد: مجموعه بسیج و سپاه نیز به دنبال ایجاد تفاهم نامه با این سازمان است تا سطح آگاهی های عمومی  جامعه هدف خود را ارتقا دهد و در این راستا نیازمند همکاری با این جمعیت است.

سرهنگ علی لطفی اذعان کرد: سازمان مدارس الگوی صالح سپاه استان اردبیل درصدد است با هدف ارتقای سطح علمی دانش آموزان، مدیران و اولیای آن ها در دوره های آموزشی کمک های اولیه را با هماهنگی و همکاری این جمعیت انجام دهد.

وی بیان کرد: این طرح بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سند تحول آموزشی اجرایی می شود تا در راستای رشد آموزش های علمی و عملی آن ها  انجام شود. به طوری که امیدواریم با اجرای تفاهم نامه ما بین دو سازمان قدم های عملی برای این هدف برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز