خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

حضور حداکثری تولید کنندگان و بهره برداران در پای صندوق های رای حقیقت انکارناپذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۳۸۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: حضور حداکثری تولید کنندگان و بهره برداران در پای صندوقهای رای حقیقت انکارناپذیر است.

به گزارش ایلنا، نوبخت اژدری با اعلام این مطلب افزود: یکی از مولفه های شاخص و اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی اصل جمهوریت و اعتقاد راسخ به آرای عمومی برای تعیین سرنوشت کشور اسلامی است. دشمنان اسلام ماه ها قبل از شروع انتخابات تمامی سعی و تلاش خود را بکاربسته اند تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را کم اهمیت و کم ارزش جلوه دهند و از حضور حماسی و میلیونی مردم ولایت مدار ایران اسلامی در پای صندوق های رای بکاهند و جوانان را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند.  

این مقام مسئول افزود: دشمن پست و زبون چون قدرت رویا رویی با نیروهای مسلح را ندارد اقدام به بمب گذاری های کور و شهادت مردم عادی کوچه و خیابان می کند تا کشور را ناامن کند . ولی عزم راسخ ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی این است که مشارکت حداکثری و فراگیر در انتخابات داشته باشند  تا بدینوسیله دشمنان انقلاب شکوهمند اسلامی بدانند مردم ولایت مدار و فهمیده همیشه در پای صندوق های رای حاضر هستند.

اژدری افزود: جوانان سرمایه های قدرتمند کشورمان هستند که دشمن نیز سرمایه گذاری های هنگفتی را از طریق رسانه های معاند و شبکه های اجتماعی و مجازی به راه انداخته است تا از حضورآنان درانتخابات بکاهد ولی تجریه 45 سال انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نشان داده است که همین جوانان و رای اولی ها بیشترین میزان  مشارکت را در انتخابات مختلف داشته اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در ادامه سخنان خود افزود: هیچ یک از پرسنل این سازمان در وقت اداری و با استفاده از امکانات و دستگاه های دولتی  حق تبلیغ بر له و یا علیه هیچ کاندیدایی را ندارند  ولی تبلیغ و تلاش آنان در غیر وقت اداری و با استفاده از امکانات شخصی باعث افزایش میزان مشارکت در انتخابات می شود که هیچ منع قانونی ندارد.

اژدری در ادامه سخنان خود افزود: وظیفه سازمان جهاد کشاورزی خدمت رسانی موثر و توانمند به 120 هزار خانوار روستایی است، شمارش صندوق های رای طی 45 سال از حیات طیبه انقلاب اسلامی به وضوح نشان داده است که روستائیان تلاشگر و  کشاورزان و تولید کنندگان بیشترین میزان مشارکت را در پای صندوق های رای دارند، آمار موثق نشان می دهد وقتی صندوق رای به روستایی می رود بیش از 97 درصد از کشاورزان و بهره برداران مشارکت می کنند و تنها تعداد انگشت شماری موفق به رای دادن نمی شوند که به دلیل حضور نداشتن در روستا و یا بیماری و عدم توانایی فیزیکی حرکت به سوی صندوق های رای بوده است.

این مقام مسئول افزود: همه ما می بایست مراقب فضای مجازی باشیم و اجازه ندهیم دشمنان با استفاده از ظرفیت این بخش ذهن و فکر جوانان را به انتخابات دلسرد کنند. با استفاده از این فضای مجازی می بایست دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به نسل جوان تبیین شود.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز