خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل خبر داد؛

برگزاری آئین اعتکاف دانش آموزی با حضور ۶۰۰ نفر از نوجوانان در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۲۹۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل از برگزاری آئین معنوی اعتکاف دانش آموزی با حضور ۶۰۰ نفر از نوجوانان در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدباقر غلامی با اعلام این خبر گفت: اعتکاف دانش آموزی اقدام خوبی است که می‌تواند زیرساخت‌های فکری دانش آموزان را اصلاح کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل با ابراز خرسندی از حضور پرشور دانش آموزان در آئین معنوی اعتکاف اردبیل، اظهار کرد: اعتکاف دانش آموزی یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی است که می‌تواند در کشور اجرا شود.

وی با بیان اینکه زیربنایی‌ترین کار فرهنگی، کار برای نسل جوان و دانش آموز است، افزود: این کار زیربنایی برای خانواده و جامعه اثرات مثبتی خواهد داشت.

حجت الاسلام غلامی افزود: یکی از ویژگی‌های اعتکاف دانش آموزی این است که این دانش آموزان در کنار طلاب علوم دینی قرار گرفته و دانش آموزان بیشتر در فضای دینی قرار بگیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل به حضور ۶۰۰ نفر از دانش آموزان در اعتکاف اردبیل اشاره کرد و افزود: مراسم اعتکاف دانش آموزی در مساجد امام علی (ع) شهرک کارشناسان و قدس، بقیه الله (عج) و رحمانیه با حضور ۶۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر از 13 رجب آغاز و تا 15 رجب با اجرای برنامه هایی از قبیل سخنرانی، حلقه های صالحین، جلسات پرسش و پاسخ، ادعیه خوانی برگزار می شود.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز