خبرگزاری کار ایران

در ۱۱ ماهه امسال صورت گرفت؛

افزایش ۹ درصدی جابجایی مسافر در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۰۸

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۹ درصدی جابجایی مسافر در 11 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایلنا،  رضا شیرین‌زاده پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان اردبیل افزود:  تعداد کل مسافران جابجا شده در استان در ۱۱ ماهه سال جاری بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مسافر بوده است که امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۹ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب ۲۵۳ هزار سفر انجام شده تصریح کرد: در مدت یاد شده ۶۸۸ هزار و۸۸۴ نفر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۱۰۶ هزار و۳۸۳ نفر با وسیله نقلیه مینی بوس و ۶۲۲ هزار و ۳۰۰ نفر نیز باتوسط وسیه نقلیه سواری از استان به مقاصد مختلف جابجا شده‌اند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل به  فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل و  ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین‌زاده خاطرنشان کرد: مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز