خبرگزاری کار ایران

با تخصیص اعتبارات؛

زمینه توسعه روستاها در اردبیل فراهم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۶۱

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: با تخصیص اعتبارات و حل مشکلات به ویژه در حوزه اجرای طرح هادی و آب شرب و زراعی زمینه توسعه روستاها فراهم می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد سبحانی در آیین افتتاح طرح‌های هادی روستایی در اردبیل افزود: با تخصیص اعتبارات و حل مشکلات به ویژه در حوزه اجرای طرح هادی و آب شرب و زراعی زمینه توسعه روستاها  فراهم می‌شود.

وی با اشاره به تداوم اجرای طرح‌های هادی افزود: همزمان با دهه فجر طرح‌های هادی در روستاهای استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه از شمال تا جنوب استان با اختصاص اعتبارات مناسب در حال اجرای طرح هادی هستیم، گفت: به برکت انقلاب اسلامی  ۵ هزار مترمربع از  معابر روستای گوگ تپه بیله سوار در قالب طرح هادی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال آسفالت ریزی و تحویل مردم شد.

سبحانی همچنین از آسفالت ریزی راه‌های دو روستای گرده و سلوط نمین به مساحت ۸ هزار و ۲۰۰ مترمربع خبر داد و بیان کرد: معابر و راه‌های روستای گرده به مساحت ۳ و ۷۰۰ مترمربع و با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان افتتاح شد و در اختیار اهالی روستا قرار گرفت.

وی به انجام عملیات در روستای بورستان شهرستان کوثر نیز اشاره کرد و گفت: حجم عملیات در این منطقه ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت بود که ضروری است در راستای رفع مشکلات روستاییان و اهالی مشکلات آسفالت در این مناطق به صورت زیربنایی مرتفع شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خاطرنشان کرد: برای آسفالت این معابر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز