خبرگزاری کار ایران

کشف و ضبط 2 هزار و 549 دستگاه رمز ارز دیجیتال در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۱۳۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: تاکنون 2 هزار و 549 دستگاه رمز ارز دیجیتال در استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین قدیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه از کشف و ضبط 2 هزار و 549 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال در استان اردبیل خبر داد و گفت: در این خصوص 80 پرونده تخلف تشکیل شده و متخلفان در مجموع به پرداخت 3 میلیارد و 500 میلیون تومان محکوم شده‌اند.

وی افزود: تابحال در استان اردبیل مجوزی برای استخراج رمز ارز دیجیتال با استفاده از شبکه توزیع شرکت برق داده نشده و اگر احیانا تعدادی ماینر مجوزدار در حال فعالیت هستند یقینا از دیزل ژنراتور استفاده می کنند. در صورتیکه برای متقاضیان استخراج رمز ارز دیجیتال مجوزی از سوی شرکت برق صادر شود بهای برق مصرفی آنان به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به مزایای استفاده از اپلیکیشن برق من اشاره کرد و ارائه 34 خدمت غیرحضوری توسط این نرم افزار را یادآور شد و گفت: در این اپلیکیشن امکاناتی نظیر مشاهده صورتحساب، سوابق مصرف، واگذاری انشعاب، درخواست آزمایش کنتور، درخواست کنتور هوشمند، گزارش بهره برداران غیرمجاز رمز ارز دیجیتال، گزارش افت ولتاژ و ضعف برق، اعلام کانون های خطرآفرین و مواردی از این دست برای مشترکین ارائه می شود.

قدیمی ادامه داد: تا امروز 34 هزار و 625 مشترک در استان این اپلیکیشن را نصب و استفاده کرده‌اند که این رقم 6 درصد از کل مشترکان برق استان را شامل می شود. از زمان شروع بکار این سامانه تاکنون 400 مورد پیام مردمی دریافت شده که در اسرع وقت توسط واحدهای مربوطه مورد رسیدگی قرار گرفته است.

 

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز