خبرگزاری کار ایران

با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی انجام می‌شود؛

بهره‌برداری از درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نمین تا کمتر از یک‌سال

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۵۱۶

استاندار اردبیل از آغاز عملیات احداث درمانگاه تامین اجتماعی با اعتبار 35 میلیارد تومان و به متراژ 3 هزار متر در شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان نمین با اشاره به آغاز عملیات احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نمین گفت: یکی از مهمترین طرح های این شهرستان در حوزه سلامت و بهداشت احداث درمانگاه تامین اجتماعی است که با قول مساعد پیمانکار در کمتر از یکسال برای ارائه خدمات درمانی در اختیار مردم شریف شهرستان به ویژه بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان پیشرفت های محسوس در طرح های توسعه ای و عمرانی و بهبود کیفیت ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی وابسته به سازمان تامین اجتماعی در استان اردبیل از زحمات و تلاش های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قدردانی کرد.

قادر برجی مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در ادامه این جلسه با اشاره به وجود ۶۳ درصد بیمه شده سازمان در شهرستان نمین، احداث درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان را جزو مطالبات به حق بیمه شدگان دانست و افزود: این درمانگاه در دو طبقه به متراژ 3 هزار متر و با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان و به گفته پیمانکار این طرح در کمتر از یکسال آماده ارائه خدمات درمانی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز