خبرگزاری کار ایران

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت اردبیل:

انتخاب مدیران شایسته در استان با فشار نمایندگان امکان‌پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۰۳۶

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل گفت: متاسفانه دخالت مستقیم برخی نمایندگان و برخی فشارهای سیاسی وارده بر دولت محلی، امکان انتخاب افراد شایسته و نخبه در فضایی آرام را دشوار کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسئولان 20 حزب و تشکل سیاسی در استان با امام جمعه اردبیل دیدار و در مورد آخرین وضعیت احزاب استان نکاتی را مطرح کردند.

حبیب کوهی در این جلسه در خصوص تغییرات مدیریتی در ادارات کل استان بیان کرد: خوشبختانه دولت جدید مستقر شده اما همچنان مدیران دولت قبل روی کار هستند؛ نکته ای که قابل ملاحظه این است که این مدیران رمقی برای کار ندارند چرا که زمان مدیریتی خود را تمام شده می دانند و علناً وضعیت ادارات استان در حال حاضر به حالت راکد در آمده است.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در استان دخالت برخی از نمایندگان در عزل و نصب ها را عامل تأخیر ایجاد شده در انتصاب مدیران استانی دانست و گفت: متاسفانه دخالت مستقیم برخی نمایندگان و برخی فشارهای سیاسی وارده بر دولت محلی، امکان انتخاب افراد شایسته و نخبه در فضایی آرام، را دشوار کرده است.

کوهی یکی از دلایل دیگر در تاخیر انتصابات را ضعف احزاب و تشکل های سیاسی در کادرسازی عنوان کرد و گفت: متاسفانه ضعف هایی در کادرسازی تشکل های سیاسی استان وجود دارد چرا که اگر کادرسازی به موقع انجام شده بود امروز مشقت انتخاب مدیران دستگاه های اجرایی به مراتب کمتر بود.

وی فعالیت احزاب استان را با نیت خیرخواهانه توصیف کرد و گفت: شورای ائتلاف در استان به دنبال سهم خواهی نیست و در تلاش است تا بتواند بازویی قوی برای دولت محلی در جهت رفع کاستی ها و مشکلات موجود باشد.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز