خبرگزاری کار ایران

تزریق بیش از یک میلیون و 600 هزار دوز واکسن کرونا در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۰۲۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از تزریق یک میلیون و 606 هزار و 155 دوز واکسن کرونا از آغاز واکسیناسیون تاکنون در استان خبر داد.

شهرام حبیب زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرن وضعیت واکسیناسیون در استان اردبیل اذعان کرد: از آغاز واکسیناسیون تاکنون 882 هزار و 141 دوز در نوبت اول، 711 هزار و 744 دوز در نوبت دوم و 12 هزار و 270 دوز در نوبت سوم واکسن تزریق شده است. جمعا یک میلیون و 606 هزار و 155 دوز واکسن در سطح استان تزریق شده است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته 27 بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی و بستری شده اند و متاسفانه یک مورد فوتی کرونایی نیز در این مدت گزارش شده است. 165 بیمار در حال حاضر در بیمارستان ها بستری هستند و 61 بیمار نیز در منازل با نظارت کادر درمان دوره مراقبت خود را طی می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از ترخیص 26 بیمار در 24 ساعت گذشته از مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: لازم است بیماران بهبود یافته دوره قرنطینه دو هفته ای را سپری کنند تا مشکلی برای خانواده و اطرافیان آن ها پیش نیاید. در حال حاضر وضعیت 43 بیمار کرونایی نیز وخیم گزارش شده که در بخش مراقبت های ویژه تحت مداوا هستند.

حبیب زاده در خصوص آخرین وضعیت رنگبندی شهرستان ها نیز بیان کرد: شهرستان های نیر، نمین و گرمی در وضعیت آبی و سایر شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز