خبرگزاری کار ایران

در گفت‌ وگو با ایلنا عنوان شد؛

خداحافظی اردبیلی‌ها با خاموشی برق / ضرورت تداوم مدیریت مصرف برق در بخش‌های مختلف

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۲۹۷

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از پایان خاموشی ها به دلیل همکاری مردم در مدیریت مصرف و همچنین کاهش دما در سطح استان خبر داد.

حسین قدیمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: خوشبختانه استان اردبیل در ردیف استان های موفق در مدیریت مصرف انرژی در 5 ماهه اول سال بوده است.

وی مشارکت مردم، واحدهای تجاری و صنعتی و همچنین ادارات را در بحث مدیریت مصرف خوب ارزیابی کرد و گفت: با همکاری های صورت گرفته از سوی هم استانی ها و همچنین آغاز تدریجی فصل سرما در اردبیل از این پس شاهد اعمال خاموشی ها نخواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اردبیل تصریح کرد: البته همچنان نیازمند مشارکت عموم مردم در بحث صرفه جویی هستیم چرا که در صورت عدم رعایت برنامه استفاده از وسایل برقی خانگی در ساعات اوج مصرف و همچنین بی توجهی ادارات به این موضوع امکان اعمال خاموشی ها دور از انتظار نخواهد بود.

قدیمی ضمن قدردانی از مساعدت مردم در شرایط بحرانی برق، اذعان کرد: در دو و نیم ماه گذشته به دلیل کاهش بارندگی ها و همچنین افزایش دما، خاموشی ها(با اطلاع رسانی قبلی) اعمال می شد اما با کاهش محسوس دما از نیمه دوم شهریورماه وضعیت پایدار انرژی را در استان شاهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز