خبرگزاری کار ایران

بهره‌مندی بیش از یک هزار و 300 روستای اردبیل از گاز طبیعی/ برخورداری تمام روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۵۳۲

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از بهره‌مندی بیش از یک هزار و 380 روستا از گاز طبیعی در استان خبر داد.

سردار اسماعیلی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: در حال حاضر ۵۱۵ هزار و ۳۰۸ مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی استان و در مجموع ۲۹ شهر و یک هزار و 380 روستا از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

اتصال 10 روستای شهرستان خلخال به شبکه گاز در هفته دولت

وی با اشاره به بهره برداری از پروژه های گازرسانی در 10 روستای شهرستان خلخال در هفته دولت، بیان کرد: پروژه گازرسانی به روستاهای برندق، سفید آب، سجهرود، آهو ، جعفرآباد، زاویه جعفرآباد، چنارق، گیلوان و خانگاه علیا از توابع شهرستان خلخال با اعتبار 79 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: با افتتاح این پروژه ها بیش از یک هزار و 100 خانوار روستایی در شهرستان خلخال از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

اسماعیلی از گازرسانی به 121 روستا در آینده ای نزدیک در استان خبر داد و گفت: با بهره‌مندی این روستاها از گاز، میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید؛ در حال حاضر تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

گازرسانی به 11 روستای شهرستان بیله سوار در هفته دولت

این مسئول از گازرسانی به 11 روستای شهرستان بیله سوار همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت:  گازرسانی به 11 روستای این شهرستان در قالب 3 پروژه گازرسانی از سال 1399 آغاز شده بود که با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: با افتتاح این پروژه های گازرسانی بیش از 134 خانوار روستایی شهرستان بیله سوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: به منظور گازرسانی به این 11 روستا بیش از 19 کیلومتر لوله گذاری انجام شده که در مجموع میزان شبکه توزیع در شهرستان بیله سوار با احتساب این مقدار به بیش از 780 کیلومتر رسید.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز